- Tatry 813 v různých variantách
- Tatra 12 z roku 1925
- Skvěle zrestaurované Tatry 111
- Tatra 815 GTC
- Tatra Ecorra Sport V8
- Tatra Jamal EVO IV
- Motorové saně Tatra V 855
- Tatry 805 dvojice Jiří Hanzelka a Miroslav Zikmund
- Tatra 97
- Poválečná Tatra 87
- Tatra 600 kabriolet
- Pocta Karlu Lopraisovi
TATRA: 125 let
Výstava v tradičním prostoru minigalerie hospůdky Za větrem v Nymburce představuje velmi stručný průřez zajímavými modely osobních i nákladních vozů značky Tatra za více než 125 let její historie. Vůbec nemá ambice historii mapovat, k tomu slouží dvě kopřivnická muzea, ve kterých snímky vznikly.
Leckdo zná z vojny, někteří z práce…
Tatry 813 v různých variantách, první kus vyroben v roce 1967.
Závodní dvouválec určený nejen pro vyhlášenou sicilskou soutěž Targa Florio.
Tatra 12 z roku 1925.
Poválečné náklaďáky s madridskou registrační značkou.
Skvěle zrestaurované Tatry 111.
Pozapomenutý projekt Tatra kolem světa z let 1987 – 1990.
Tatra 815 GTC s odvážnou nástavbou z Vagonky Studénka.
Nejrychlejší český vůz postavený na základě sériové Tatry 700.
Tatra Ecorra Sport V8 z roku 1997.
Okruhový speciál s dvanáctilitrovým netatrováckým motorem.
Tatra (163) Jamal EVO IV rok 2003.
Těžko uvěřitelné, ale také výrobek Tatry. Prototyp z roku 1942.
Motorové saně Tatra V 855 s karoserií vycházející z vozu T87.
Expediční speciály dvojice Jiří Hanzelka a Miroslav Zikmund z výpravy do Asie a Oceánie v letech 1959 – 1964.
Vylepšené náklaďáky Tatra 805.
Slabší alternativa k věhlasné Tatře 87 s chudší výbavou a slabším motorem. Předloha pro VW Brouk.
Tatra 97 z roku 1937.
Vůz vyšší třídy s motorem o objemu 2.9l a výkonem 85 koňských sil. Maximální rychlost 160km/h.
Poválečná Tatra 87.
Elegantní kabriolet s pohnutou historií. Dar Čs. Automobilového průmyslu Stalinovi.
Tatra 600 kabriolet s karoserií Sodomka.
Pocta Karlu Lopraisovi „Monsieur Dakar“.
Vítězná Tatra 4×4 (Loprais, Stachura, Mück) spolu s šestikolovým Dakarským speciálem.